niedziela, 30 listopada 2014

Meeega ważne pytanie!

Czy jeżeli po zakończeniu tego opowiadania zaczęłabym pisać drugie opowiadanie, tym razem o (dajmy na to) Alexisie. Czytałybyście? Bardzo zależy mi na tym, żebyście się wypowiedziały na ten temat :) Zdaję sobie sprawę, że wcisnęłam go już do tego opowiadania, ale po prostu mam już mniej więcej zarys na kolejny blog i chciałabym znać Waszą opinię :) Co o tym sądzicie?

P.S. Jeśli się nie mylę, osoby nie posiadające konta na Bloggerze ani G+ nie mogły dodawać komentarzy na moim blogu. Od teraz się to zmienia, osoby nie posiadające konta/ osoby niezalogowane  mogą pisać komentarze!  Szperałam trochę w ustawieniach szukając czegoś zupełnie innego i zauważyłam taki jeden "malutki" błąd z mojej strony. Przepraszam za wcześniejsze utrudnienia. Wybaczycie mi to? Nawet nie wiecie jak mi teraz głupio... Jeszcze raz przepraszam, naprawdę :/

13 komentarzy: